Photo by JESHOOTS.COM on Unsplash

Ochrona Konsumencka

Kancelaria posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu spraw dot. Umów zawartych przez Klientów z nierzetelnymi podmiotami gospodarczymi, bądź odmawiającymi wypłaty należnego Klientom odszkodowania.

Konieczność zapłaty bezzasadnej kary umownej?

Wypłata zaniżonego odszkodowania z polisy OC?

Odmowa wypłaty jakiegokolwiek odszkodowania przed podmiot odpowiedzialny?

Umowa zawiera klauzule niedozwolone?

Niewykonane zobowiązania lub nienależyte wykonanie zobowiązania po stronie kontrahenta?

Brak zapłaty za wykonaną usługę?  

Osoby, które znalazły się w takiej sytuacji, nie muszą czuć się bezradne.

Kancelaria oferuje wsparcie, które ma doprowadzić do równowagi kontaktowej Stron umowy bądź pomóc im uzyskać należne odszkodowanie. Kancelaria posiada bogate doświadczenie w reprezentacji Klientów przeciwko Towarzystwom Ubezpieczeniowym, nieuczciwym pracodawcom,  zleceniodawcom w zakresie ich odpowiedzialności kontraktowej, jak również na zasadach ogólnych.

Zobacz przykłady...

Odszkodowanie z polisy OC pojazdu

1. Wypadek komunikacyjny z 2018 roku poszkodowany doznał nieodwracalnej niepełnosprawności.

2. Wywalczona kwota:
a. ponad 700.000 zł. zadośćuczynienia,
b. przyznana sądownie renta na zwiększone potrzeby oraz renta w zakresie braku możliwości zarobkowych,
c. ustalona sądownie odpowiedzialność Pozwanego Towarzystwa na przyszłość za dalsze skutki zdrowotne, które ujawnią się u poszkodowanego w przyszłości w związku z wypadkiem.

Odszkodowanie z polisy na życie

1. Umowa ubezpieczenia na życie zawarta na 10 lat, na wzorcu umownym narzuconym przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe

2. Rezygnacja Klienta po 3 latach spowodowała pobranie przez Towarzystwo 90% ogółu wpłaconych składek

3. Wywalczona kwota:
a. zwrot wszelkich wpłaconych składek na rzecz Klienta;
b. brak wynagrodzenia Towarzystwa Ubezpieczeniowego wobec zastosowanych klauzul niedozwolonych.

Kara umowna

1. Umowa B2B na usługę transportową

2. Opóźnienie w dostawie
spowodowało naliczenie kary umownej na przewoźnika i brak zapłaty wynagrodzenia

3. Wywalczona kwota:
a. Zwrot bezpodstawnie pobranej kary umownej;
b. Zapłata za wykonaną usługę przewozu;
c. Korzyść Klienta – 25.000 Euro.

Klienci o nas